Klicka med Krut

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Emma - 24 juni 2011 09:38

I vanliga fall brukar jag ta en sommarbild på killarna och göra en fin midsommarhälsning till nära, kära & bloggen. Även om min kamera-bön blev besvarad igår och jag fick en ny (rosa) kamera så har det inte blivit någon ny bild. Tidsbrist, ingen sol (idag, för mörkt igår) och extremt otrimmade hundar    gör att det inte blir någon bild i år.


Men här kommer en liten hälsning från oss

TREVLIG MIDSOMMAR!!

 

Vi beger oss snart mot Österlen för att fira och njuta tillsammans med mamma & pappa, dans kring stången i Brantevik och jordgubbar i det gröna i Ö Nöbbelöv!!

Imorgon är det tbx till jobbet för en intensiv vecka fra till nästa helg. Då blir det några dagars ledigt som ska spenderas i Hörby tillsammans med LL Sverige och Team Nos!


Kramar från oss

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards