Klicka med Krut

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Emma - 7 juni 2011 20:55

i sommarvärmen!! Så det blir inte direkt någon välplanerad träning för oss just nu.    Det blir främst korta pass i trädgården med skiften i fjärren, stegförflyttningar och vittringsapportering. Däremot så har jag försökt komma på ett lättare (som inte är för tidskrävande) sätt att planera & utvärdera den träningen vi gör. Dels för att den ska bli mer effektiv men också ett bättre sätt att utvärdera. I dagsläget så blir det mest noteringar slentrianmässigt i den där anteckningsboken jag köpte i vintras och det är svårt att bibehålla en röd tråd.


Jag försöker också göra en ny kedje-burk som är mer anpassade till där vi befinner oss idag.

Förhoppningsvis kommer jag ihåg videokameran   till träningen på torsdag för att få lite feed-back på fria följet och stegförflyttningarna.

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards