Klicka med Krut

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Emma - 10 mars 2010 09:13

och träningsrunda! -4 grader, vindstilla och lite dimmigt är dagens väder i Genarp. Har en lång dag i skolan idag så killarna behövde en rejäl runda på morgonen. För första gången på ganska länge har vi gått i skogen och det var OK att ta sig fram.

Dom hade mycket spring i benen och for fram som två huliganer i skogen!


Krutan fick även ett par kortare träningspass, inkallning med ställande och vittringsapportering. Han är lurig min lilla prins och hittar ganska snabbt den gömda pinnen, men plockar inte alltid upp den direkt utan kollar runt om det finns någon eller något annat. Tror att jag klickat för snabbt när han  bara har satt näsan på den och stannat där lite för länge, jag tror att han "väntar" på ett klick och när inte det kommer fortsätter han att leta?! Bakläxa till matte och ny plan...

  Nu ska jag ta en snabb dusch och sedan är det dags att åka!

Ha en bra dag...

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards