Klicka med Krut

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Emma - 11 mars 2011 13:03

Våren fortsätter att lysa med sin frånvaro och det har precis både regnat, haglat, åskat och snöat!!!       Jag & killarna gick en promenad på fälttävlansbanan och hann precis hem innan regnet kom! Banjo gav till slut upp och insåg att han inte kunde hålla samma fart som brorsorna och gick och bar pinnar för sig själv istället. Precis som våren så lyser även min studiemotivation med sin frånvaro och jag har inte öppnat en bok idag.

Killarna sover gott och jag slöar framför datorn   I helgen är det en del träning inplanerat för både Krutan & Banjo, ska försöka filma Krutans vittring och lite av Banjos träning. Här är två av de sovande gossarna   

  Skott börjar bli grå om näsan!!   

 

Nu väntar en fredagskväll med mys för mej och Ida, medans Fille och Jimmy ska till Ystad & sista matchen för säsongen!

Kramar från oss  

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards