Klicka med Krut

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Emma - 29 januari 2011 12:43

Jag vet att Jimmy många gånger blir ganska trött på min träning tillsammans med Krutan, många och långa timmar hemifrån, ständigt pratande om träning och allt annat som liksom hör till. Samtidigt som jag vet att han stöttar och hjälper till med det han kan och underlättar för att vi ska kunna träna. Igår kommer han hem från jobbet och lämnar över en stor hink med nya vittringsapporter som han köpt och sågat upp efter rätt mått. (han var kanske trött på allt kokande och frysta apporter?)

TACK ÄLSKLING, vad skulle jag göra utan dej???   


 

Krutan har förmodligen lyckats få i sig en bacill för hans mage är inte alls i form, så vi kör skonkost och vila för att det förhoppningsvis ska rätta till sig så snabbt som möjligt. Men han verkar inte vara ledsen för det....

  utan njuter av myset tillsammans med Ida framför brasan.

Nu ska jag och Jimmy ge oss iväg på en liten tur mot Österlen, medans Fille njuter av att vara ledig = spela Ps3 och Ida är hos sin bästis i Lund. Vi har med andra ord en riktigt skön lördag!!

Vi önskar er detsamma!!   

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards