Klicka med Krut

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Emma - 7 januari 2011 10:40

Denna veckan har vi så smått kommit in i vardagsvanrona eller rättare sagt försökt hitta tillbaka till rutinerna. Jag har haft föreläsningar och Jimmy har jobbat. Barnen njuter fortfarande av ledighet även om det närmar sig sitt slut.


Träningen ligger fortfarande på is   JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ SNÖ!!!        Jag ser verkligen ingen tjusning i det!! Oframkomligt, halt, blött, kallt, frusna tassar, spruckna tassar, ska jag fortsätta?? Idag fick vi ialla fall sällskap av solen på morgonpromenaden vilket piggar upp    I år ska jag försöka förbereda mej inför vintern och önska mej ett ridhus i födelsedagspresent!!   


Istället har jag suttit och funderat på mål för 2011, både långsiktiga men också detaljmål. Jag tror att vi kommer att få ett spännande år på hundfronten jag & Krutan. Tänk att min älskade kamrat snart fyller tre år   han är en stor kille!!

Så här söt var han som liten

 

Så här vacker är han idag

 

 


Eftersom att det (igen) drar ihop sig till tenta så ska jag försöka hitta lite karaktär för att ta tag i mina studier!

TREVLIG HELG!!

Vi håller tummarna för alla vänner som ska till My Dog i helgen!!


kramar från oss   

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards