Klicka med Krut

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Emma - 20 januari 2011 20:38

när man måste bada!! Det ser ut som om Krut sålt smöret och tappat pengarna!    Jag badar inte killarna speciellt ofta, dels för att jag inte ställer ut och dels för att jag tycker att det är bökigt i badkaret. (vi har ingen dusch) Men idag var det inte så mycket att be för eftersom att barnen undrade varför Krutans päls kändes så konstig när dom klappade honom på magen?    Skäms på mej!!   Och med tanke på att det krävdes tre omgångar med shampo för att få "rent vatten" var nog badet   ganska behövligt!    Nu är han i alla fall ren och fin och doftar "rainforest"!! Täcke ett par timmar och trimning (tänk om ändå Karin hade varit här) imorgon sen kommer han att vara ren och nyfriserad till helgens träning!! I veckan har vi inte hunnit träna särksilt mycket, men förhoppningsvis är det lika fint väder imorgon och att plugget flyter på så ska vi nog hinna med ett pass.


kramar från mej och en eländig Krutan   

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards