Klicka med Krut

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Emma - 23 januari 2011 21:18

Nu är vi hemma efter två härliga, intensiva och framförallt motiverande dagar i Tyringe tillsammans med Mona och Team nos, vår nya träningsgrupp.

Huvudet är fullt med idéer, tankar och inspiration! Krutan har somnat gott framför brasan & jag är alldeles för trött för en längre uppis så den får komma senare i veckan. Men jag kan avslösa ett nytt kommande projekt som troligtvis kommer att bli en följetong i bloggen eftersom att jag lovat att dokumentera i både ord och bild/film, nämligen vittringsapportering!

Här kommer en bild på hela gänget! Tack alla som varit med och gjort detta till en superbra start för vår grupp och första steget mot våra mål!!

 

Nu blir det raka vägen till sängen!!   

kramar från oss    

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards