Klicka med Krut

Alla inlägg under november 2009

Av Emma - 14 november 2009 14:04

Funderar på av inte ha någon hemsida längre utan gå tillbaka till "bloggandet" istället. Känner ju inte att jag har varken tid eller intresse att uppdatera och då blir ju en hemsida så tråkig, eller? Smiley from <a href=millan.net" />Då känns det "lättare" med en blogg... Ganska lugnt på hundfronten också förtillfället, har inte riktigt känt mej sugen. Blev ganska besviken efter förra helgens MH och jag har tagit mej en funderare om hur min och Kruts träning ska fortsätta och på vilket sätt? Återkommer garanterat till detta, men nu ska jag pyssla om min man som skadat ögat rejält

kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards