Klicka med Krut

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Emma - 16 november 2009 20:33

och ledig!! Smiley from <a href=millan.net" />

En härlig runda med hundarna efter att barnen gått till skolan, det va faktiskt ganska varmt ute! Varken blåsigt eller regnigt.(kunde knappt tro att vi va i Skåne) Lite godissök passade vi på att göra när vi kom till Ekbacken. Man fyller verkligen enerigbatterierna med härliga promenader, så eftersom att dom kändes laddade passade jag på att åka till Ica för att handla.

När Ida skulle hämtas så gick jag lite tidigare och passade på att träna Krut på skolgården. Fokus, fritt följ, vänster svängar och fjärr. Gick riktigt bra idag, inget gnäll och trevlig attityd! Smiley from <a href=millan.net" /> Ska verkligen försöka träna på lite olika ställen denna veckan, kanske en runda i stadsparken? Imorgon blir det ett spår, blod eller person det återstår att se...

Nu ska jag mysa i soffan en stund!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards