Klicka med Krut

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Emma - 19 maj 2011 22:37

Ja ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig..... Vår tränings-date med Åsa & Valle fick ställas in med kort varsel då det visade sig att Banjo igår slagit av en av sina hörntänder.  Tur i oturen att det handlade om en mjölktand!! Igår trodde jag att den bara hade ramlat ut när han lekte, men idag kunde jag tydligt se att det var en tandfraktur.

Så det var bara att vända om mot Dalby Veterinären. Så istället för träning blev det sedering, röntgen och utdragning av trasig tand. (hade mycket hellre tränat)

Banjo var lika pigg och glad när jag hämtade honom som när jag lämnade honom. Antibiotika och smärtstillande blir det framöver och vi håller tummarna    för att den nya tanden är OK och att han slipper infektion!! 

   Jag är tacksam    för min veterinär och mitt försäkringsbolag!!   

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards