Klicka med Krut

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Emma - 6 maj 2011 08:19

massa mys hos oss!!

  Man blir varm i hjärtat när liten prins kommer och kryper upp i knät, lägger sig till rätta, drar en djup suck och somnar gott!!  

Äntligen fredag och veckan börjar gå mot sitt slut, har haft en "maffig" veckan med massor inplanerat och det är inte slut än.... Förkylningen har ett stadigt grepp och min plan är att hålla ett jämnt högt tempo till söndag eftermiddag för att inte säcka ihop.

Träningen igår bjöd på blandat resultat. Min lilla "burk" som var fylld med massor av olika kedjor gjorde att det blev lite tävlingskänsla över träningen. Helena som agerade tävlingsledare fick en lapp (som jag inte tittade på innan) och kommenderade runt. Krutan skötte sig fint och alla delarna är jag absolut nöjd med!

Däremot är jag inte helt nöjd med gårdagens kvarmoment där han förvisso låg med han var lätt som en fjäder och bjöd på lite snus och lång hals med en vädrande nos.

Det var rejält med störning på planen och detta märktes främst i fria följet där han inte hade fullt fokus på mej.


I eftermiddag ser vi fram emot en träning tillsammans med Caroline & Jazza  känns som om det var 100 år sedan!! 

Nu åter till skolarbetet och en LSS-utredning som ska göras!

kramar från oss

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards