Klicka med Krut

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Heldag på träningsplanen i bästa sällskapet!!

Av Emma - 28 maj 2011 19:42

Som vanligt är är både jag och Krutan trötta när vi tränat en heldag tillsammans med gruppen & Mona. Dagens tema var förberedelser och genomförande av tävling. Många tankar, idéer och reflektioner har ventilerats under dagen varvat med praktisk träning.
Krutan har fixat dagen bra tycker jag och vi har haft möjlighet att träna enligt vår avslappningsplan. Jag är tacksam för att mina träningskamrater hjälper mej med utvärdering och ovärderliga tips i alla avseenden. Också skönt att få feedback från Mona som sett Krutan och mej tillsammans kontinuerligt under en längre tid.

Som vanligt är huvudet fullt med tankar och träningsidéer som jag ska försöka skriva ner    under kvällen och planera den närmaste träningen.

Någon tävling den närmaste tiden är inte aktuellt eftersom att vi har flera delar som kräver mycket träning och genomgående behöver arbeta med fokus för att kunna starta.

Jag vet dock att jag har en hund med stor kapacitet och SM-målet härgrar fortfarande så nu ska jag bara förvalta och stärka hans förmågor på bästa möjliga sätt.

En sak är säkert, det finns ingen hund jag hellre hade haft och ingen av våran andra får mej att le som Krutan gör!!   

 

Imorgon är det Banjos tur att åka till Mona tillsammans med sina träningskamrater. Vi ser fram emot en härlig valp-förmiddag!!

Nu blir det lite popcorn   & choklad  framför TV:n!

Kramar från oss    

 
 
shin-chan

shin-chan

28 maj 2011 20:06

Superfin bild på hunden! :)

http://m-s-a.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 27 februari 2012 14:48

Igår tränade vi i ridhuset i Sjöbo och jag fick hjälp med att filma. Hur nyttigt som helst att titta i efterhand och man ser saker som man annars inte tänker på med mera. Fokus för mej har varit om han ser lika speedad ut som jag upplever det och om ...

Av Emma - 26 februari 2012 21:46


det finns ingen som du!!  

Av Emma - 16 februari 2012 20:46


Idag är ingen vanligt dag, för det är Krutans födelsedag, HURRA, HURRA, HURRA!!         Tänk att han redan är fyra år.... min svarta älskling!! Det finns ingen som du!!     ...

Av Emma - 12 februari 2012 17:10

Varning för ego- och skrytinlägg!!!   Vilka grabbar det bor i denna familjen, både två- och fyrbenta!! Börjar med det som nästan fått mitt mamma-hjärta att brista! Jag fick ett telefonsamtal i torsdags som jag inte kommer glömma i första taget! E...

Av Emma - 7 februari 2012 21:41

Jag går en spännande utbildning om en specifik behandlingsmetod på praktikplatsen och idag fick jag en riktigt aha-upplevelse!!   Föreläsaren beskrev hur man jobbade kring behandlingsmålen på ett väldigt tydligt och enkelt sätt för att uppnå bästa mö...

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards