Klicka med Krut

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Emma - 23 augusti 2010 10:22

I lördags testade vi att belöna Krut på långa avstånd och med gott resultat eftersom att han blev väldigt överraskad när Mona "tjongade" iväg bollen med hjälp av en chuck-it. Så efter träningen blev det en tur till TEBA för att införskaffa en sådan  + lite annat nödvändigt så klart!    Bittan, Krut´s uppfödare är världsmästare i att kasta med denna mojäng så jag ska träna min kastarm med mormor som förebild!!   Kommer nog krävas en del torr-träning, ni som sett mig kasta dummies förstår vad jag menar.....

 

Nää, nu ska jag ta mig an lite hushållsnära arbete!!     

Av Emma - 23 augusti 2010 09:18

Sitter och mjukstartar dagen med en kopp te vid datorn   och njuter av att det är lugnt i huset & sol ute!! Idag har jag många måsten på min lista eftersom att vi ska ha kräftskiva här ikväll när alla "polis-tjejerna" kommer!! Det är skönt att ha en veckas ledigt till, även om jag längtar tillbaka till skolan. Ska bli roligt att träffa alla igen och vi ska börja med en 15 poängskurs i psykologi som verkar spännande.

Förhoppningsvis hinner vi med ett par träningspass de kommande dagarna (mellan alla fritidsaktiviteter som drar igång) för att förbereda oss för kommande utmaningar och att kunna testa av alla tips jag fått under helgens träningar, både för Kruts & Bonus del.

LIFE IS GOOD!!!   

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards