Klicka med Krut

Direktlänk till inlägg 29 november 2009

Vecko-uppis!

Av Emma - 29 november 2009 19:19

Var tar tiden vägen?? Det känns inte som om man hunnit blinka så är ännu en vecka över Smiley from <a href=millan.net" />I början på veckan var det jobb som gällde i första hand, men sedan i torsdags har jag varit ledig. Har ägnat dagarna åt att pyssla här hemma och bara njutit.

I fredags tränade jag & Caroline och vi hann utnyttja dags ljuset, känns lyxigt nu för tiden Smiley from <a href=millan.net" /> Det blev en träning med blandade resultat, vi tränade rutan, apportering och lite fritt följ.  Det positiva var att Krut kändes lugn och han kunde slappna av i pauserna, sedan var det blandat resultat i den andra träningen. När det gäller upptagen i apporteringen så förstod han inte alls när vi försökte? Undra vad som rör sig i huvudet på den lilla hunden? Smiley from <a href=millan.net" />


I fredags fick vi också "napp" när det gäller ridhus att träna i!! Jag fick kontakt med en supertrevlig tjej i Esarp  (5 minuter från Genarp) som är villig att låta oss träna i hennes gigantiska ridhus! Smiley from <a href=millan.net" /> Hoppas på att kunna köra första träningen där nästa vecka...


Helgen har ägnats åt att göra adventsfint här hemma och det var mysigt att i eftermiddag tända 1:a ljuset. Animation from <a href=millan.net" />  Nu ska barnen stoppas i säng och glöggen värmas och vi ska njuta av vår söndagskväll!! Sedan väntar en vecka med kväll + flera nätter på jobbet, så ingen uppis innan helgen. På lördag kommer Karin & Lotta på en snabb-visit innan dom drar vidare till Danmark,  ååå vad jag längtar efter er tjejer!!! Smiley from <a href=millan.net" />


Ha en bra kommande vecka allihop!!


Smiley from <a href=millan.net" />

ps: har ni inte kollat in Hundtränaren 2010, så titta in! Länk ute till höger....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 27 februari 2012 14:48

Igår tränade vi i ridhuset i Sjöbo och jag fick hjälp med att filma. Hur nyttigt som helst att titta i efterhand och man ser saker som man annars inte tänker på med mera. Fokus för mej har varit om han ser lika speedad ut som jag upplever det och om ...

Av Emma - 26 februari 2012 21:46


det finns ingen som du!!  

Av Emma - 16 februari 2012 20:46


Idag är ingen vanligt dag, för det är Krutans födelsedag, HURRA, HURRA, HURRA!!         Tänk att han redan är fyra år.... min svarta älskling!! Det finns ingen som du!!     ...

Av Emma - 12 februari 2012 17:10

Varning för ego- och skrytinlägg!!!   Vilka grabbar det bor i denna familjen, både två- och fyrbenta!! Börjar med det som nästan fått mitt mamma-hjärta att brista! Jag fick ett telefonsamtal i torsdags som jag inte kommer glömma i första taget! E...

Av Emma - 7 februari 2012 21:41

Jag går en spännande utbildning om en specifik behandlingsmetod på praktikplatsen och idag fick jag en riktigt aha-upplevelse!!   Föreläsaren beskrev hur man jobbade kring behandlingsmålen på ett väldigt tydligt och enkelt sätt för att uppnå bästa mö...

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards