Klicka med Krut

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Emma - 28 juli 2010 13:00

Det ska jag försöka sammanfatta i detta inlägget, och helt ärligt är det inte särskilt mycket.    Vi njuter av sommaren vissa dagar mer, vissa dagar lite mindre (läs jobb-dagar) Jimmy och barnen är fortfarande lediga och jag har två veckor kvar innan höstens tjänstledighet börjar. Jag längtar tillbaka till skolan   


Glenn, alias "Bonus" har varit 1½ vecka hos oss nu och han plockar både + & - poäng. Tycker att han har gjort sig hemmastadd och det fungerar bra med de andra killarna. Han har en fin on-off knapp och kopplar av lätt här hemma. Förra veckan hade vi ju flattar x5 och det var många promenader   med många bajspåsar   men alla skötte sig utmärkt! Några dagar före och efter Rhodos-resan fick vi tillsammans med Karin & Freddan och vi älskar varenda minut och önskar att vi bodde närmare varandra!   


För valpen är det annars mest att hänga med och upptäcka världen som vi ägnar oss åt just nu, träningen får komma lite senare.

För Krutans del har vi tagit några steg tillbaka i träningen och lägger tävlingsplanerna på is   för några veckor framöver för att slipa till detaljer. Vi har 2 tredjepris i 2:a och då finns det mer att arbeta med för att nå första priset.

Skott och Ida har avslutat freestyle-kursen och gjort fina framsteg, vi håller tummarna för att det blir en fortsättning under hösten.

Nu är jag ensam hemma, Jimmy och barnen har packat tältet   och begett sig till Arn´s rike   för ett litet äventyr. Ikväll ska vi åka till Oxie och hejja på Annika & Idun som ska tävla agility.

Avslutar med några bilder på hundarna


Krut & Bonus  


 

Krutan   

     

Bonus

Lite internet-shopping har jag självklart hunnit med också, här är de senaste fynden

   

På återseende!

kramar från oss

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards