Klicka med Krut

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Emma - 7 juli 2010 21:28

har jag!! (varning för skryt-inlägg)    Igår var Ida & Skott för första gången på sommarens freestyle-kurs på Oxie HU. En liten grupp med 3 deltagare och 2 instruktörer (lyxigt). Kursen går ut på att lära sig några grunder som man sedan kan bygga vidare på när man ska sätta ihop ett program till musik.


Dom fick lära hundarna att snurra, springa mellan benen och lägga tassen i handen. Ida är verkligen otroligt duktig och shejpar/lockar Skott på sitt eget vis och det tog inte många minuter innan de fick kläm på de olika delarna. Hon var superstolt för att hon lyckades få Skott att springa mellan benen utan att hon ramlade omkull och Skott är så klok som även om han springer hukar sig så gott kan kan för att komma emellan hennes ben. Det är ju inte konstigt att man fäller en tår vid sidan av planen   när man ser dessa två tillsammans. Stoltare mamma är nog svårt att hitta  

Dom kämpade på bra i 1½ timma sedan var dom lika trötta båda två....

Några bilder som avslutning

 


 


Nu väntar kvälls och nattjobb hela helgen, så träning för vår del blir det nog inte. Men jag ska börja läsa min nya bok som kom idag, Maria Hagströms "från valp till stjärna". En stjärna har jag ju redan (läs Krut) så då är det väl bara en valp som fattas??   


  kramar  från oss

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards