Klicka med Krut

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Emma - 24 juni 2010 22:27

till Italien    & på lördag åker vi!!!   Efter en superintensiv vår ska det bli fantastiskt att få åka och bara njuta, sola    & bada    en vecka tillsammans med min mamma, pappa, lillasyster, lillebror, Pidde & Jeppssons.


Den senaste veckan har också varit ganska upp och ner, Fille har sommar-lov, Ida på fritids och jag har försökt hitta tillbaka till jobbet på LKC. Inte helt enkelt, jag är lika rostig som en gammal spik!

I tisdags åkte jag en snabbis till Mullsjö för att träna tillsammans med Lotta & Karin! Tack tjejer för en härlig dag!! Innan hemfärd till Skåne passade jag och Karin på att åka till Flathult och hälsa på Diesels valpar (nu 6 månader) hos Anneli på Flatterhaft. Vilka charmtroll! Kunde inte låta bli att knycka ett kort från Karin på Glenn "Flatterhaft Glenn Miller"

 

Idag har dagen ägnats åt att tvätta och packa inför resan. Killarna har bara slappat och solat på altanen! Ikväll packade Jimmy för att åka och jaga och Krut blev riktigt besviken när han inte fick följa med och satt länge och tittade efter honom....

 

Imorgon lämnas killarna hos Kenneth på DOGPRO där dom ska spendera kommande vecka.

Vi vill önska alla en riktigt GLAD MIDSOMMAR!!!  

kramar från oss   

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards