Klicka med Krut

Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

OJ.....

Av Emma - 30 januari 2010 21:34

det var inte igår jag uppdaterade bloggen precis!! Massor har hänt sedan sist, dock inte på hundfronten direkt utan det mesta i mitt liv kretsar nu kring Malmö högskola! Vi har hunnit vara på internat i Höganäs två dagar och sedan har det varit full fart hela veckan med föreläsningar och litteraturseminarium. Spännande, stressande, intressant, förvirrande och utmanande är bara några känslor som hela tiden surrar runt i kroppen och knoppen. Det som är svårast är att hitta "rätt" nivå på det man läser, just nu läser jag i stort sett all min lediga tid   

Klassen är full med härliga människor och vår "lärare" för denna kursen är fantastisk, så det har blivit en bra början!


Jazza åkte hem för en vecka sedan och njuter av att vara hemma hos matte igen, jag tror dock att killarna saknar henne! Hon har +:at på hundkontot så det kanske inte är omöjligt att Jimmy ger med sig på nr 3?!


Som sagt på träningsfronten är det stiltje! Jag och Annika var på Mona-föreläsning förra fredagen, alltid nyttigt att få lite ny inspiration och tankar. Mona träffar vi i mars nästa gång....

En annan rolig sak som hänt är att jag vann andra pris i Hundtränarens tipsar tävling!! (jag som aldrig vinner) Ett presentkort hos Eva Bodfält!!! Hoppas verkligen att jag hittar en kurs som passar...


Annars mår killarna utmärkt och verkar inte lida av träningsuppehållet!! Men jag tror att dom också längtar efter våren!!


kramar från oss

 
 
Helene, Wallander & Beck

Helene, Wallander & Beck

30 januari 2010 23:47

Vad kul att pluggandet är allt som det kan & skall vara, viktigt med en bra start :-)

Grattis till vinsten i tipsar-tävlingen och att du kanske fått Jimmy på andra tankar!

Ha det bra ni alla och en fortsatt bra helg!

Kramelikram

http://stadsflattarna.se

 
Malin

Malin

1 februari 2010 09:30

Kul att du trivs i skolan även om det är en omställning.
Då får vi se hur mkt + det är på hundkontot, snällt av Jazza
att hjälpa till iaf.

Uppdaterat bloggen med bilder på vår doublé
,..men du tycker väl dom är otäcka dom med ;o)

Hoppas vi kan hitta en dag att träffas snart!

http://www.madofi.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 27 februari 2012 14:48

Igår tränade vi i ridhuset i Sjöbo och jag fick hjälp med att filma. Hur nyttigt som helst att titta i efterhand och man ser saker som man annars inte tänker på med mera. Fokus för mej har varit om han ser lika speedad ut som jag upplever det och om ...

Av Emma - 26 februari 2012 21:46


det finns ingen som du!!  

Av Emma - 16 februari 2012 20:46


Idag är ingen vanligt dag, för det är Krutans födelsedag, HURRA, HURRA, HURRA!!         Tänk att han redan är fyra år.... min svarta älskling!! Det finns ingen som du!!     ...

Av Emma - 12 februari 2012 17:10

Varning för ego- och skrytinlägg!!!   Vilka grabbar det bor i denna familjen, både två- och fyrbenta!! Börjar med det som nästan fått mitt mamma-hjärta att brista! Jag fick ett telefonsamtal i torsdags som jag inte kommer glömma i första taget! E...

Av Emma - 7 februari 2012 21:41

Jag går en spännande utbildning om en specifik behandlingsmetod på praktikplatsen och idag fick jag en riktigt aha-upplevelse!!   Föreläsaren beskrev hur man jobbade kring behandlingsmålen på ett väldigt tydligt och enkelt sätt för att uppnå bästa mö...

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards