Klicka med Krut

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Emma - 6 januari 2010 18:20

har jag nu och har gjort sista ordinarie passet på LKC! Kändes vemodigt när jag åkte hem i tisdagsmorse även om jag förhoppningsvis kommer att jobba lite x-tra under våren och till sommaren. Jag har ju haft förmånen att jobba tillsammans med ett härligt gäng galna människor!

Dom tänker verkligen på mej och som avskedspresent fick jag en palestina-sjal (det har tydligen studenter, så att jag ska passa in), ett A4 foto på mitt befäl (så jag inte glömmer honom, risken är minimal    han sätter sina spår) samt socialtjänstelagen! Ååå vad jag kommer att sakna dom!!


I tisdags tränade jag och Caroline i ridhuset, vilken förmån att kunna vara inne när det är snö och massa minusgrader ute! Moment-tränings-motivationen är ungefär lika med 0% förtillfället så därför passade vi på att träna lite annat (raggarlydnad som Ann-Louise hade sagt).  Runda pallen, slalom mellan stolar, lite stadga, shejpa stå, ja helt enkelt en salig röra!! Krut som inte gjort mycket under min arbetssnurra hade lite fnatt emellanåt    och det är svårt att försöka rikta energin åt ett och samma håll!


Idag har Jazza & Caroline varit här och gjort husesyn eftersom att Jazza ska vara här när hennes matte åker till Sydafrika på måndag. Vi är inte alls avis    på att hon ska få åka till värmen!!   En promenad i det härliga vädret och en kopp te    hann vi också med.


Ikväll har vi fortsatt med lite shejping i köket, vi har ju en del trix som vi pysslar med.


På söndag blir det troligen en tur till Göteborg och My Dog för att titta på Annika, Idun & Kickan + att ja ni vet, lite utställnings shopping. Det är ALDRIG fel.... Tyvärr går flattarna torsdag och fredag så dom missar jag i år.


   kramar från oss

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards