Klicka med Krut

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Emma - 8 januari 2010 14:32

Fredag och jullovets officiellt sista dag! Båda barnen är sugna på att börja skolan igen och träffa alla kompisar. Själv börjar jag med registrering på tisdag   


Idag har vi varit i Häckebergabacken och åkt pulka eller rättare sagt barnen har åkt pulka och jag, Krut och Skott tog en promenad. Backen ligger i en kohage och ni som känner mej vet att jag inte sätter min fot där under vår-sommar-höst eftersom att man till 100% träffar på ett helt gäng med kor   oberäkneliga djur med horn vill jag helst inte vara för nära! Finns det mördarsniglar finns det säker mördarkor!


Idag fanns det iaf inte en ko så långt ögat kunde nå, utan vi gick en härlig promenad backe upp och backe ner med en fantastisk utsikt över Häckebergasjön! Killarna njöt att kunna springa långt och fort....


Nu ska vi ha en skön fredagseftermiddag och kväll, helgen bjuder bland annat på innebandymatch!

Här kommer ett gäng bilder från eftermiddagen

                  Ha en trevlig helg!!

  kramar från oss

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards