Klicka med Krut

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

Sammanfattning av senaste veckan

Av Emma - 11 juli 2011 12:21

Förra veckan började med att det var uppladdningsläger för LL Sverige innan avresan till Paris. Det blev härliga dagar och möjlighet att träffa duktiga förare med duktiga hundar. Tror att alla var nöjda efter ganska intensiva dagar. Det blev inte så mycket träning för mej & Krutan, men ändå nyttigt att bo borta och bara vara i vimlet.

  Diana, Ditte & Sofia

Diana´s Zack!! 


  Truppen har ju gjort fantastiska resultat i Paris och Sverige kommer hem med lag-guld!!    GRATTIS till alla er!! Självklart också grattis till Niina & Skoj som fick det individuella silvret!!  


För våran del så har det varit lugna dagar på alla sätt. Vi har varit lite i stugan hos mamma & pappa och resten av tiden hemma. Jag har försökt jobba undan lite "måsten" både till träningsgruppen och FRK. På träningsfronten pysslar vi med lite annat än just moment och momentsdelar. Med mina arbetstider på jobbet så infinner sig inte direkt någon kontinuerlig träningsmotivation så då gör vi lite annat istället som att låsa blicken framåt, hakan i backen, snabba reaktioner på signal osv. Igår hade vi lite avslutning med träningsgruppen i Hörby och det känns ganska lagom med lite vila och ströträning fram till augusti när vi drar igång igen.


Är just nu extremt frustrerad över min arbetssituation och fundera seriöst på att säga upp mig!!!   Och jag längtar tillbaka till MAH!!! (så nu fick jag avreagera mig lite)


Hoppas alla har en skön sommar och får njuta av lite ledighet!!

Kramar från oss  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 27 februari 2012 14:48

Igår tränade vi i ridhuset i Sjöbo och jag fick hjälp med att filma. Hur nyttigt som helst att titta i efterhand och man ser saker som man annars inte tänker på med mera. Fokus för mej har varit om han ser lika speedad ut som jag upplever det och om ...

Av Emma - 26 februari 2012 21:46


det finns ingen som du!!  

Av Emma - 16 februari 2012 20:46


Idag är ingen vanligt dag, för det är Krutans födelsedag, HURRA, HURRA, HURRA!!         Tänk att han redan är fyra år.... min svarta älskling!! Det finns ingen som du!!     ...

Av Emma - 12 februari 2012 17:10

Varning för ego- och skrytinlägg!!!   Vilka grabbar det bor i denna familjen, både två- och fyrbenta!! Börjar med det som nästan fått mitt mamma-hjärta att brista! Jag fick ett telefonsamtal i torsdags som jag inte kommer glömma i första taget! E...

Av Emma - 7 februari 2012 21:41

Jag går en spännande utbildning om en specifik behandlingsmetod på praktikplatsen och idag fick jag en riktigt aha-upplevelse!!   Föreläsaren beskrev hur man jobbade kring behandlingsmålen på ett väldigt tydligt och enkelt sätt för att uppnå bästa mö...

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards