Klicka med Krut

Direktlänk till inlägg 31 december 2010

Vi ser fram emot 2011!!

Av Emma - 31 december 2010 15:04

Sista dagen på ett år med både med och motgångar, trårar, skratt, hopp och förtvivlan lägger vi bakom oss och ser fram emot 2011.

Jag tänker inte skriva en årsresumé för 2010, utan vill bara skriva tack till alla som följt oss, stöttat, peppat, tröstat och hurrat för oss. Ni vet vilka ni är och ni har en särksilt plats i mitt hjärta.


Jag drömmer, planerar och längtar till 2011. Kan inte fatta att min Krutan blir 3 år i början av året och att jag redan hunnit plugga två terminer! (och inte en enda omtenta   )

Jag öskar mej ett friskt, härligt, roligt år tillsammans med Krut!!


I kväll ska vi fira tillsammans med goa vänner, mat och dryck!!


 


GOTT NYTT ÅR   önskar jag & Krutan

 
 
Ingen bild

malin

31 december 2010 16:32

Gott nytt år nyskapa jag dig bästaste Emma. Jag kommer hålla tummarna för dig och Krut under nästa år. Stor kram

 
Malin

Malin

1 januari 2011 22:44

God fortsättning på er hela familjen
tvåbenta som fyrbenta!

Önskar verkligen ett bra år för dig & Krutan 2011!
Du vet att jag alltid finns där i med/motgång!

Vi fick väl en något mer actionfylld nyår
än vad vi hade räknat med.., men slutet gott..

Kramelikramen

http://www.madofi.se

 
Bittan

Bittan

7 januari 2011 09:27

Tänk att det gått så bra, du som var så fundersam över dina tentor! Ser fram emot många härliga äventyr med dig & Krutan!
KRAMEN/Bittan

http://www.bez-amis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 27 februari 2012 14:48

Igår tränade vi i ridhuset i Sjöbo och jag fick hjälp med att filma. Hur nyttigt som helst att titta i efterhand och man ser saker som man annars inte tänker på med mera. Fokus för mej har varit om han ser lika speedad ut som jag upplever det och om ...

Av Emma - 26 februari 2012 21:46


det finns ingen som du!!  

Av Emma - 16 februari 2012 20:46


Idag är ingen vanligt dag, för det är Krutans födelsedag, HURRA, HURRA, HURRA!!         Tänk att han redan är fyra år.... min svarta älskling!! Det finns ingen som du!!     ...

Av Emma - 12 februari 2012 17:10

Varning för ego- och skrytinlägg!!!   Vilka grabbar det bor i denna familjen, både två- och fyrbenta!! Börjar med det som nästan fått mitt mamma-hjärta att brista! Jag fick ett telefonsamtal i torsdags som jag inte kommer glömma i första taget! E...

Av Emma - 7 februari 2012 21:41

Jag går en spännande utbildning om en specifik behandlingsmetod på praktikplatsen och idag fick jag en riktigt aha-upplevelse!!   Föreläsaren beskrev hur man jobbade kring behandlingsmålen på ett väldigt tydligt och enkelt sätt för att uppnå bästa mö...

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards