Klicka med Krut

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

är det redan slut på oktober??

Av Emma - 31 oktober 2010 18:14

Höst,    höst,    höst!!    Var tog oktober vägen, kan inte fatta att det är november imorgon?    Som vanligt så erbjuder Skåne blåst    i massor blandat med tillhörande regn. Inte helt enkelt att hålla träningsmotivationen uppe.... I skolan har psykologikursen avslutats med en hemtenta som ska lämnas in i morgon samtidigt som sociologi och socialpolitik kursen börjar. Krutan och jag har varit ute och tävlat och lyckades lyfta från de tidigare 3:e prisen till ett 2:a pris och var snubblande nära (151 poäng) att få hakan över 160-sträcket. Men Krutan höll ihop fint och med ett bättre fokus det var en helt godkänd    tävlingsdag. Annars har vi spårat en del och Krutan börjar bli riktigt duktig. Sist var spåret c:a 500  meter och han hittade 6 av 7 tennisbollar! Han börjar bli mer spårsäker vilket har resulterat i en sänkt hastighet vilket är den bästa framgången! Har anmält till ytterligare två tävlingar, en i november och en i december så vi tar avstamp i ny träningsplanering imorgon! Vi har även massa annat roligt att se fram emot under hösten/vintern. NM i agility och en tripp till DK för att heja på Annika, Mona-träning, besök i Stockholm hos Karin  med utställning och NM i lydnad och Göteborgs "my Dog".

Hittade några favoritbilder på Krutan, min älskade Krutan


 

 



Nu ska jag krya ner i soffan hos mina ungar!!

Imorgon är det   och november!!

Kramar från oss


 
 
Ingen bild

Bittan

31 oktober 2010 19:21

Finaste Krutan :-))

 
Tanja och Selma

Tanja och Selma

31 oktober 2010 19:25

Titta in på vår blogg, vi har precis haft Halloweefest! Kommentera gärna om du ser något du gillar, eller inte gillar=)

http://tanjaselma.blogg.se

 
Gudny og Molly & Lennart og Mira

Gudny og Molly & Lennart og Mira

31 oktober 2010 19:33

Så fin Krutan er :-))))

Det går nok bra når det blir november også Emma!!!!

http://www.miraogmolly.com

Emma

31 oktober 2010 19:41

Tror du det Gudny? Jag är inte riktigt säker, känner att tiden bara rusar iväg och jag tycker inte om när det är mörkt och kallt! ;-)

 
Ulrica

Ulrica

1 november 2010 17:49

Halloj! så inspirerande att läsa om er alltid :O) och såg ju att du stod med på PM-et :O) själv ska jag ner till veterinären med Chili imorrn, antingen är hon jäääääääääääääääätteskendräktig eller så är hon jääääääääääääääääääättedräktig. Hade en jakthund här på besök en morgon för två veckor sen, förvisso en vecka efter att hon slutat blöda men nog intressant så att han bröt sig in i hundgården....roligt? nej inte överhuvudtaget! vi får se vad tant veterinär säger imorrn...Kram!

http://www.lyckeboet.blogspot.com

 
Malin

Malin

2 november 2010 18:57

Höst...? Det är snart vinter för bövelen..
*brrrr* Men prime-time för min typ av jakt!
Härligt att Krutan höll ihop och att poängen
går "uppåt", det är bara en tidsfråga när era
första-pris ramlar in.

Vi har minsann varit iväg på tur -
utan att jaga alls ;o)

Kram på er allihop!

http://www.madofi.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 27 februari 2012 14:48

Igår tränade vi i ridhuset i Sjöbo och jag fick hjälp med att filma. Hur nyttigt som helst att titta i efterhand och man ser saker som man annars inte tänker på med mera. Fokus för mej har varit om han ser lika speedad ut som jag upplever det och om ...

Av Emma - 26 februari 2012 21:46


det finns ingen som du!!  

Av Emma - 16 februari 2012 20:46


Idag är ingen vanligt dag, för det är Krutans födelsedag, HURRA, HURRA, HURRA!!         Tänk att han redan är fyra år.... min svarta älskling!! Det finns ingen som du!!     ...

Av Emma - 12 februari 2012 17:10

Varning för ego- och skrytinlägg!!!   Vilka grabbar det bor i denna familjen, både två- och fyrbenta!! Börjar med det som nästan fått mitt mamma-hjärta att brista! Jag fick ett telefonsamtal i torsdags som jag inte kommer glömma i första taget! E...

Av Emma - 7 februari 2012 21:41

Jag går en spännande utbildning om en specifik behandlingsmetod på praktikplatsen och idag fick jag en riktigt aha-upplevelse!!   Föreläsaren beskrev hur man jobbade kring behandlingsmålen på ett väldigt tydligt och enkelt sätt för att uppnå bästa mö...

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards