Klicka med Krut

Direktlänk till inlägg 2 april 2010

GLAD PÅSK!!

Av Emma - 2 april 2010 11:17

TACK för alla grattis hälsningar!!    Veckan har varit väldigt lugn med bara ½-dagar i skolan, lediga barn & korta träningspass i trädgården.

Igår var vi på agilitykursen och Krutan tycker att det är så himla roligt! Full fart framåt... Det går väl an nu när vi tränar på få hinder, men hur i hela friden ska jag kunna hinna styra honom runt en bana??    Kul har vi i allafall tillsammans!!

Kvällen/ natten spenderade jag tillsammans med andra påskkärringar    med skvaller och gott vin, en fantastisk kombination!


Dagens plan är att hinna med några pass i trädgården och nu koncentrerar vi oss på Lk II momenten. Premiärstarten är markerad i kalendern, frågan är om vi når det målet?? Imorgon ska vi åka till Mona med en lång lista av moment vi behöver ha lite stöttning med.  Sen ska vi ha en förhoppningsvis skön påsk med fjädrar, ägg och andra påskiga inslag!     


GLAD PÅSK!!!    

 
 
josefine

josefine

2 april 2010 14:09

Ni är så flitiga med träningen!!! Kul att ni ska upp och träffa Mona.
Vi kan väl boka in en dag för promenad och lite lek! vi hörs. kram från oss

http://kenzo2009.blogspot.com

 
Ingen bild

Carola

2 april 2010 17:27

**EN RIKTIGT GLAD PÅSK PÅ ER ALLA **
Många kramar
/Carola Kajsa & Ina

 
Jennie

Jennie

2 april 2010 18:24

Vi önskar er detsamm! Hoppas att ni får en lugn och härlig helg. Grattis till 1:A priset!

Kram
Jennie & Grabbarna

http://our-site.dinstudio.se

 
Matilda

Matilda

2 april 2010 18:53

Kul med agilitykurs och härligt med fart på agilityplan!!

Glad Påsk!

http://www.goldenliv.com

 
Helene, Wallander & Beck

Helene, Wallander & Beck

3 april 2010 09:20

Fortsatt GLAD PÅSK på er!

Härliga fina dagar nu... så underbart att vakna till en klarblå himmel med en stor gul sol skinande.

Lycka till med dagens träningspass och stöttningen kommer ni med all säkerhet att få :-)

Vi skall snart bege oss ut och viltspåra i skogen... skall bli roligt & härligt.

Kramizar

http://stadsflattarna.se

 
Therese & Jerry

Therese & Jerry

4 april 2010 12:20

Hoppas ni har haft en trevlig påskhelg! GRATTIS till Kruts 1:a pris! Härlig start på tävlingsåret! Det är bara att fortsätta på samma sätt nu. =) Tycker fortfarande att du har världens roligaste smileysar i din blogg! Ha en fortsatt GLAD PÅSK! Kram!

http://www.nogg.se/jerry

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 27 februari 2012 14:48

Igår tränade vi i ridhuset i Sjöbo och jag fick hjälp med att filma. Hur nyttigt som helst att titta i efterhand och man ser saker som man annars inte tänker på med mera. Fokus för mej har varit om han ser lika speedad ut som jag upplever det och om ...

Av Emma - 26 februari 2012 21:46


det finns ingen som du!!  

Av Emma - 16 februari 2012 20:46


Idag är ingen vanligt dag, för det är Krutans födelsedag, HURRA, HURRA, HURRA!!         Tänk att han redan är fyra år.... min svarta älskling!! Det finns ingen som du!!     ...

Av Emma - 12 februari 2012 17:10

Varning för ego- och skrytinlägg!!!   Vilka grabbar det bor i denna familjen, både två- och fyrbenta!! Börjar med det som nästan fått mitt mamma-hjärta att brista! Jag fick ett telefonsamtal i torsdags som jag inte kommer glömma i första taget! E...

Av Emma - 7 februari 2012 21:41

Jag går en spännande utbildning om en specifik behandlingsmetod på praktikplatsen och idag fick jag en riktigt aha-upplevelse!!   Föreläsaren beskrev hur man jobbade kring behandlingsmålen på ett väldigt tydligt och enkelt sätt för att uppnå bästa mö...

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards