Klicka med Krut

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Emma - 15 december 2009 21:47

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, känns som om tiden bara flyger iväg. Alla luciafirande       och julfester är över och jul-lovet närmar sig med stormsteg! Idag har det första snön kommit   och barnen är överlyckliga, frågan är hur länge det får stanna?  

Har varit lugnt på hundfronten, men desto mer spännande på Emmafronten, jag har nämligen kommit in på SOCIONOMUTBILDNINGEN i Malmö med start i januari-10!!    Ska verkligen bli jättespännande och roligt....


Ikväll har vi varit i ridhuset och tränat, idag blev det ingen bra träning för vår del. Jag hade inte planerat ordentligt och Krut var ofokuserad! Skit-träning för att göra en kort sammanfattning    Nya tag och skärpning från min sida....

Som avslutning blir det kort på Krut i snöfallet.


Kramar från oss

Presentation

Hos Maria på VIPDOG handlar jag mer än gärna! Ett bra sortiment med hög kvalitet & fantastisk service. Klicka på loggan för att komma till webshopen, väl värt ett besök!! 

 

LYDNADSREGLER

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards